Im bardziej jestem zajęta, tym więcej czasu poświęcam na mindfulness. Może się to wydawać nielogiczne, ale kiedy użyjemy tej praktyki do ponownego skupienia naszego umysłu, możemy naprawdę zyskać na czasie.

Medytując nawet przez 3 minuty, uspokajasz umysł i kończysz z jasnością i spokojnym podejściem do sprawy. Twoje następne zadanie zajmie Ci o połowę mniej czasu niż bez tej praktyki, a zanim się zorientujesz, zrobisz więcej bez odczuwania presji czasu.

Zwróć uwagę na chwile w Twoim życiu, kiedy czujesz się przeładowany. Zatrzymaj się, odstaw wszystko i pomedytuj.

Zobacz jak tworzy się więcej przestrzeni w Twojej głowie, jak robisz więcej i jak poprawia się Twoje samopoczucie, bo jesteś obecny i Twoja praca ma sens.

OTO PROSTA 3-MINUTOWA MEDYTACJA, KTÓRĄ MOŻESZ WYKONAĆ WSZĘDZIE.

PRAKTYKA TA USPOKOI UMYSŁ I ZROBI PRZESTRZEŃ NA SENSOWNE DZIAŁANIE

1-MINUTOWY ODDECH

Przez 3 minuty postępuj zgodnie ze wskazówkami:

Zrób wdech przez 5 sekund

Wstrzymaj oddech na 5 sekund

Wydychaj przez 5 sekund

Wstrzymaj oddech na wydechu przez 5 sekund

Oddychaj w ten sposób przez 3 minuty dziennie, kiedy odczuwasz presję czasu.

Oddychaj, a presja zniknie!

Zamów sesję mindfulness w Twoim biurze na maila ania@muchnicka.eu

Wpadnij na cotygodniową sesję grupową mindfulness w czwartek o 19:00 na Puławskiej 27 lub niedzielnej sesję kundalini o 19:00 na Narbutta 14, Stary Mokotów, Warszawa.